Sūdzības
2 gadi sūdzības iesniegšanai
Katram mūsu veikalā iegādātajam produktam ir 2 gadu garantija. Šis noteikums attiecas uz visu veikala piedāvājumu, ieskaitot akcijas laikā iegādātos produktus.
Sūdzības izskatīšana 15 darba dienu laikā
Sūdzības nodaļā pieņemto lēmumu, pozitīvu vai negatīvu, attiecībā uz sūdzību un tās iespējamajiem risinājumiem, nosūtīsim ar e-pasta starpniecību 15 darba dienu laikā.
Produkts tika bojāts lietošanas laikā, vai tam ir slēpts defekts? Vari iesniegt sūdzību tiešsaistē.
Vairāk informācijas atradīsi zemāk.
Lai iesniegtu sūdzību Tev būs nepieciešams:
-
Pasūtījuma numurs,
ja produktu iegādājies tiešsaistes veikalā. Atradīsi to Klienta Kontā, sadaļā “Pasūtījumi” vai e-pastā, kas apstiprināja pasūtījuma iesniegšanu. -
Rēķina vai PVN rēķina numurs, ja iegādājies produktu klātienes veikalā (tai skaitā produkti, kas pasūtīti tiešsaistes veikalā ar piegādi uz klātienes veikalu).
-
Bankas konta numurs,
IBAN formātā 11 111111 1234 5678 90123.
Latvijā pareizs IBAN formāts ir: LVxxBANK 1234 5678 90123. -
Viena visa produkta fotogrāfija, kā arī maksimāli 2 redzamo defektu fotogrāfjas.
Pārliecinies, ka fotogrāfijas ir izteiksmīgas, un attēlo gan visu produktu, gan defektus.
Lai iesniegtu sūdzību, aizpildi tiešsaistes veidlapu. Pārliecinies, ka dati veidlapā ir pareizi. Tas ļaus mums ātrāk izskatīt Tavu pieteikumu.
Vēlies iesniegt sūdzību par bojātu pulksteni?
Iepazīsties ar informāciju zemāk, kā to izdarīt.
Lai iesniegtu sūdzību, nosūti mums bojāto pulksteni, un aizpildītu sūdzības veidlapu. Mēs nosūtīsim Tev lēmumu 15 darba dienu laikā no produkta saņemšanas brīža.
Tu vari iesniegt sūdzību par pulksteni šādi:
-
Pamatojoties uz ražotāja sniegto garantiju
-
Sūdzību izskata uzņēmums,
kas izsniedzis garantiju pulkstenim. Lēmumu par sūdzības izskatīšanu saņemsi pa e-pastu, tiklīdz serviss būs to nosūtījis atpakaļ.
Lai iesniegtu sūdzību Tev būs nepieciešams:
-
Pasūtījuma numurs, ja pulkstenis tika iegādāts tiešsaistes veikalā. Vari to atrast Klienta kontā sadaļā “Pasūtījumi” vai arī e-pastā, kurā apstiprinājām pasūtījuma pieņemšanu.
-
Rēķina vai PVN rēķina numurs, ja pulkstenis tika iegādāts klātienes veikalā (tajā skaitā pulksteņi, kas pasūtīti tiešsaistē ar saņemšanu klātienes veikalā).
-
Bankas Konta numurs,
IBAN formātā 11 111111 1234 5678 90123.
Latvijā pareizs IBAN formāts ir: LVxxBANK 1234 5678 90123. -
Garantijas karti, ja tā bija pievienota pulkstenim.
-
Sūdzības veidlapa papīra formātā.
Pulkstenis - sūdzības iesniegšana soli pa solim:
1. Izprintē un aizpildi sūdzības veidlapu.
Precīzi aizpildi visus obligātos laukus. Pārliecinies, ka visi dati ir pareizi. Tas ļaus mums ātrāk apstrādāt iesniegumu.
2. Sagatavo sūtījumu.
a. Ievieto pakā:
- Droši iepakotu pulksteni.
- Aizpildītu sūdzības veidlapu.
- Garantija karti, ja tā bija pievienota pirkumam.
b. Aizlīmē iepakojumu un uz sūtījuma uzraksti „ REKLAMĀCIJA”.
Svarīgi: Rūpīgi nodrošini iepakojumu, pret bojājumiem, kādi var rasties transportēšanas laikā.
3. Nodod sūtījumu uz eapavi.lv bez maksas.
a. Atgriešanai ar DPD Paku Skapi:
Ievieto sūtījumu jebkurā Paku Skapī. Atgriešanas PIN kodu atradīsi savā telefonā un e-pastā, tas ir derīgs 30 dienas no sūtījuma saņemšanas brīža.
Ja koda derīguma termiņš ir beidzies - sazinies ar Klientu Apkalpošanas Dienestu.
b. Atgriešanai ar DPD kurjeru:
Piesaki Kurjeru un nodod sūtījumu, kurjeram būs pavadlapa.
Ja produkta lietošanas laikā pamanīsi, ka tas ir bojāts, vai tam ir ražošanas defekts, vari iesniegt sūdzību jebkurā eapavi.lv veikalā.
Svarīgi! Ja produktam, ko saņēmi, ir redzams defekts pirms lietošanas sākšanas, lai paātrinātu un atvieglotu procesu, to vari atgriezt 30 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas. Produktu atgriešanas iespēja neizslēdz iespēju iesniegt sūdzību. Iepazīsties ar informāciju kā veikt atgriešanu.
1. Izdrukā un aizpildi Sūdzības veidlapu, pārliecinies, ka visi dati ir pareizi, tas ļaus ātrāk izskatīt pieteikumu.
2. Dodies uz eapavi.lv klātienes veikalu ar iepakotu produktu un aizpildītu Sūdzības veidlapu.
Svarīgi! Ja iesniedz sūdzību par pulksteni, paņem līdzi garatntijas karti.
3. Mēs nosūtīsim preci un pieteikumu uz Sūdzību nodaļu, kas to izskatīs.
4. 14 dienu laikā, uz Sūdzības veidlapā norādīto e-pastu, mēs nosūtīsim informāciju par Tavas sūdzības izskatīšanu.
Sūdzības iesniegšanai Tev būs nepieciešams pirkuma apliecinājums. Pirkuma apliecinājums var būt, piemēram:
- PVN rēķina/fiskālā rēķina numurs, ja produkts tika apmaksāts tiešsaistē; rēķinu var atrast e-pastā ar virsrakstu "Elektroniskais pārdošanas dokuments".
- Čeka numurs, ja produkts tika apmaksāts klātienes veikalā. Čeka numurs sākas ar burtiem PARS, to var atrast zem svītrokoda.
Lai paātrinātu Tavas sūdzības pārbaudi, aizpildi sūdzības veidlapā šādus papildu informācijas laukus:
Pasūtījuma numurs: To var atrast Klienta kontā sadaļā “Mani pasūtījumi”, vai e-pastā, kas apstiprina pasūtījuma iesniegšanu.
Produkta iegādes datums: Izmanto e-pasta ar pasūtījuma iesniegšanas apstiprinājumu saņemšanas datumu.
Iespēju atiestatīt veidlapu atradīsi izvēršot Izvēlni (trīs punkti labajā stūrī) .
SIT PLATFORMA
Saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu Nr. 524/2013 (2013. gada 21. maijs) par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē mēs nodrošinam saiti uz SIT platformu: ec.europa.eu/odr. SIT platforma ir arī informācijas avots par ārpustiesas strīdu izšķiršanas veidiem, kas var rasties starp tirgotājiem un patērētājiem. Neatkarīgi no tā, informējam, ka elektroniskā adrese, ar kuras starpniecību Jūs varat ar mums sazināties ir info@eapavi.lv